مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:102024-01-17سياسي

شهرستان لنگرود 4230 رای اولی دارد/ تعیین صندوق اخذ رای ویژه بانوان


فرماندار لنگرود، 108 هزار نفر از جمعیت 143 هزار نفری شهرستان لنگرود را واجد شرایط شرکت در انتخابات دانست و متذکر شد: در انتخابات پیش رو 4230 رای اولی داریم.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، 108 هزار نفر از جمعیت 143 هزار نفری شهرستان لنگرود را واجد شرایط شرکت در انتخابات دانست و متذکر شد: در انتخابات پیش رو 4230 رای اولی داریم.

محمدرضا جلالی در گفت وگو با ایسنا، مهمترین رویداد سیاسی - اجتماعی امسال را برگزاری انتخابات اسفندماه دانست و اظهار کرد: مردم ایران در انتخابات سرنوشت خویش را تعیین می کنند.

وی با بیان اینکه همواره مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاشند تا با ناکارآمد جلوه دادن دولت و مجلس مردم را ناامید کنند و موجب کاهش مشارکت در انتخابات شوند، تصریح کرد: اولین اثر کاهش مشارکت در انتخابات، تضعیف جایگاه مردم سالاری در ساختار سیاسی کشور است؛ همچنین می تواند منجر به فراگیر شدن انگاره عدم نیاز به مشارکت در انتخابات شود.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ملت ایران همواره با حضور پرشور و فعال خود در صحنه های سیاسی و اجتماعی به ویژه انتخابات مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته اند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی مهمترین ویژگی و بارزترین وجه تمایز نظام اسلامی ما با سایر نظام های سیاسی دنیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان لنگرود 4230 رای اولی دارد/ تعیین صندوق اخذ رای ویژه بانوان

شهرستان لنگرود 4230 رای اولی دارد/ تعیین صندوق اخذ رای ویژه بانوان